Veelgestelde vragen

Een overzicht van een aantal veelgestelde vragen. Heeft u een vraag die hier niet tussenstaat dan kunt u een e-mail sturen naar: kerkspot@cgkbennekom.nl.
  • In de agenda ziet u de een overzicht van de aankomende kerkdiensten. Voor de diensten van de aankomende zondag kunt u zich aanmelden.

Daarvoor doorloopt u de volgende stappen.

1. Selecteer de kerkdienst waarvoor u een plek wilt reserveren. (via de agenda op de website of in de app "Mijn Gemeente")
    2. Na het selecteren van een kerkdienst  ziet u een gedetailleerde beschrijving van het agenda-item. Onder de beschrijving ziet u een formulier waar u kunt aangeven hoeveel plekken u wilt reserveren, klik vervolgens op de knop "Reservering plaatsen".
    3. Om u reservering af te ronden moet u vervolgens een aantal gegevens invullen zoals naam en e-mailadres. Als u al bent ingelogd in kerkspot zijn deze gegevens al voor u ingevuld.
    4. Klik daarna op de knop "Afronden".

Hierna is uw reservering geplaatst en ziet u een overzicht van uw reservering. Ter bevestiging ontvangt u hiervan ook in e-mail*.

* Het reserveringsprogramma stuurt automatisch een "e-ticket" per e-mail. Die hoeft u niet uit te printen of mee te nemen.

• Een reservering voor een kerkdienst kunt u wijzigen of annuleren via Kerkspot. Klik hiervoor op de knop “Mijn reserveringen” in het menu Agenda (of mijn tickets in het hoofdmenu of ga direct naar de pagina hier).

1. Hier ziet u een overzicht van uw tickets en kunt u deze wijzigen door op de knop bewerken  te klikken.
    2. Op de pagina "Mijn reserveringen" kunt u het aantal tickets wijzigen dat u hebt gereserveerd. Zet dit op het gewenste aantal plekken (“0” als u alle tickets wilt annuleren).
    3. Klik daarna op opslaan om uw wijziging door te geven.

Mocht het niet lukken om uw reservingen aan te passen kunt u ook een e-mail sturen naar scriba@cgkbennekom.nl